Adres: Kavacık Mah. F.S.M Cad. Koç Plaza
No:6/3 Beykoz/İstanbul

Müşteri Hizmetleri:0216 706 54 12
E-posta: musteri@scaph.com.tr

Sıkça sorulan sorular

İade politikanız nedir?

İade Politikamız, müşteri memnuniyeti ilkemiz gereği 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve 27 Kasım 2014 tarihli Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik ile diğer ilgili kanun ve yönetmelikler kapsamında düzenlenir. Müşterilerimiz satın almış olduğu ürün(ler)i teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin iade edebilir.

Paketini açtığım ürünü iade edebilir miyim?

Ürünün tahrip edilmemiş, orjinal paketi, kutusu, ambalajı hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte eksiksiz, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması ve varsa size gönderildiği gibi kendi özel kutusunda geri gönderilerek iade edilmesi gerekmektedir.

Siparişimi teslim aldım; fakat teslim edilen ürünler doğru değil. Nasıl iade edebilirim?

Konu ile ilgili olarak 0 216 706 54 12  Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi musteri@scaph.com.tr adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

Ürünümü iade etmek istiyorum. Müşteri hizmetlerine konu ile ilgili bildirim yaptım. Ne kadar zaman içerisinde ürünleri kargoya vermek zorundayım?

Müşterilerimiz satın almış olduğu ürün(ler)i teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin iade edebilir. Ancak iade talebinizin tarafımıza ulaştırıldığı tarihten itibaren 10 gün içerisinde siparişlerinizi iade etmeniz gerekmektedir.

İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?

İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğu kontrol edilmektedir. Ürünün yasal süre içerisinde tarafımıza ulaştırılmış olması kaydıyla iade işleminiz talep tarihinden itibaren 14 gün içerisinde tamamlanır. Kabul edilen iadelerin ücretleri de yine bu süre içerisinde olmak koşulu ile bankaya iletilmektedir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve scaph.com.tr’nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.

Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?

Taraflarca aksi yazılı olarak kararlaştırılmadıkça, Alıcı aşağıdaki Ürün/hizmet(ler)e ilişkin olarak, kullanılmamış olsa dahi, kanunen cayma hakkını kullanamaz:

  1. a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcının kontrolünde olmayan Ürün veya hizmetler,
  2. b) Alıcı’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler (üzerinde değişiklik/ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler),
  3. c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler,
  4. d) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış ve iadesi sağlık-hijyen açısından uygun olmayan ürünler,
  5. e) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,
  6. f) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce Alıcı’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetler. 
Şifremi unuttum, ne yapabilirim?
  1. Üye giriş ekranında “parolanızı mı unuttunuz?” linkine tıklayın.
  2. E-posta adresinizi yazarak size gelecek şifre sıfırlama e-postasındaki adımları takip edin.

veya konu ileilgili olarak 0 216 706 54 12 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?
  1. Web sitemize giriş yapın ve sayfanın en üzerindeki “Hesabım” kısmına tıklayın.
  2. Sayfanın solundaki “Hesap Detayları” linkine tıklayın. Ve ekrandaki adımları takip edin.

veya konu ileilgili olarak 0 216 706 54 12 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Nasıl üye olabilirim?

Scaph.com.tr’nin ana sayfasındaki “ÜYE OL” linkine tıklayarak, üyelik formunu doldurup hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz. Sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

Yaptığım alıverişlerde teslimat şekilleri nasıldır?

Oluşturmuş olduğunuz siparişleriniz en geç 3 iş günü içinde kargoya teslim edilir. Her türlü soru, görüş ve önerileriniz için 0 216 706 54 12 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Alışveriş yapmak için kredi kartı bilgilerimi girmek zorunda mıyım ?

Sayfamızdan Kredi Kartı (maaş-banka-debit kart) ile alışveriş yapabilirsiniz, bu sebeple sitemizden alışveriş yaparken kart bilgilerinizi girmeniz gerekmektedir. İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. 128 bit’lik SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranızı sizin dışınızda kimse görüntüleyemez, ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz anda numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dahil olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece siz ve banka arasındadır.

Siparişimin başarıyla tamamlandığını nasıl öğrenebilirim?

Siparişinizin tamamlandığından şu şekillerde emin olabilirsiniz:

  • Ödeme onayını verdikten sonra karşınıza gelen ekranda siparişinizin onaylandığını ve sipariş numaranızı görebilirsiniz.
  • E-posta adresinize gönderilen Sipariş Onay E-postasını görebilirsiniz.
  • Siteye üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım > Siparişlerim” sayfası altında siparişinizin durumunu ve detaylarını görebilirsiniz.
Sitenize üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Alışveriş yapabilmek için Scaph hesabınız olması gerekmiyor, dilersiniz siparişlerinizi misafir olarak da oluşturabilirsiniz. Sadece “misafir olarak devam et” seçeneğine tıklayarak; siparişinizi oluşturabilmemiz için gerekli olan temel detayları girmeniz yeterlidir.

Kullanım koşulları ve şartlarınızı nerede bulabilirim?

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi Kullanım Koşulları ve Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?

Ürün siparişi verilirken, ürün(ler)e ait bilgiler (özellikleri,ürün kodu, fiyatı vb.) ürün sayfasında yer alır. Sipariş sepetinin (Sepetim) onaylanması aşamasında Sipariş Özeti (Ürün bilgisi, ürün adedi, fiyatı ve kargo ücreti) görüntülendikten sonra Sipariş Onay butonuna tıklanır. Teslimat adresi (posta kodu, adres ve telefon vb.) ile ilgili alanlar doldurulduktan sonra, ödeme bilgileri kısmında ödeme seçenekleri seçilir ve kart bilgileri girilir. Bu aşamada satın alma özeti kullanıcı tarafından görüntülenerek ön bilgilendirme formu ve mesafeli satışlar sözleşmesi alanları okunduktan sonra onaylanır. Daha sonra e-posta adresinize siparişiniz ve ödeme bilgilerinizin onaylandığına dair bir e-posta gönderilir. Bu e-postanın içerisinde sipariş bilgileri (ürün kodu, ürün adedi, mesafeli satış sözleşmesi vb.) ve gerekiyorsa e-fatura linki yer alır.

Siparişimi verdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

Adresinizi girerken hatalı girdiyseniz küçük düzeltmeler için 0 216 706 54 12 Müşteri Hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Ödemem neden reddedildi?

Ödemelerinizin reddedilmesinin başlıca sebepleri şunlardır: Kredi kartı/banka kartı bilgilerinin yanlış girilmesi, kredi/banka kartı limitinin yetersiz olması, vb. Konu ile ilgili detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçebilirsiniz.

Alışverişlerimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

Ödeme seçenekleri olarak kredi kartı ve banka kartı kullanabilir ve alışverişlerinizi tercih etmiş olduğunuz ödeme şekliyle tamamlayabilirsiniz.

. Havale ve EFT ile ödeme yapabilir miyim?

Havale ve EFT ile ödeme yapılamamaktadır.

Siparişim alındığında ödeme bilgilerimi değiştirebilir miyim?

Satın alma işlemi tamamlandıktan sonra ödeme bilgileri değiştirilememektedir.

Kredi veya banka kartı bilgilerim kaydediliyor mu?

Üyelerimiz tarafından ödeme yapmak amacı ile verdikleri bilgiler kaydedilmemekte ve aracı finans kuruluşları hariç, 3. şahıslarla kesinlikle paylaşılmamaktadır.

Fiyatlarınıza KDV dahil midir?

İnternet sitemizde belirtilen tüm fiyatlara KDV dahildir.

Kurumsal Toplu satın alma talebinde bulunabilir miyim?

Kurumsal toplu satın alma talepleriniz için bize scaph.com.tr adresinden e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz.

Size nasıl e-posta yollayabilirim?

musteri@scaph.com.tr adresimize e-postalarınızı yollayabilirsiniz.

Müşteri hizmetleri çağrı merkezinizin hizmet saatleri nedir ve sizinle nasıl iletişime geçebilirim?

Çağrı Merkezimiz resmi tatiller hariç hafta içi her gün 09:00 – 18:00 saatleri arasında, cumartesi ise 09:00 – 13.00 arasında hizmet vermektedir. Bu saatlerin dışında gerçekleştirdiğiniz aramalar size en kısa zamanda geri dönüş yapabilmemiz için sesli kayıt sistemi tarafından kaydediliyor olacaktır. Ayrıca musteri@scaph.com.tr e-posta adresinden irtibata geçebilirsiniz.

Facebook sayfanız var mı?

Facebook Scaph (https://www.facebook.com/scaphkozmetik/) sayfamızdan bizi takip edebilir, yeni çıkan ürünlerimiz ve kampanyalarımız hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

Instagram sayfanız var mı?

Instagram Scaph (https://www.instagram.com/scaphofficial) sayfamızdan bizi takip edebilir, yeni çıkan ürünlerimiz ve kampanyalarımız hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.